BUBA z córką znów POLECAJĄ gry edukacyjne :-)
Pierwszą porcję gier edukacyjnych polecałyśmy z córką tu: LINK 1,
a drugą tu: LINK 2.
Zbiór przetestowanych przez nas gier bardzo się powiększył.
Wśród nich są oczywiście gry edukacyjne.
Polecamy je wciąż i wszędzie,
bo nauka przez zabawę daje najlepsze efekty.
Kilka z nich poniżej.
Jeśli komuś mało, niech zajrzy do Bajdocji :-)
I. Kategoria KUP
I A. Gry geograficzne
"Byli sobie podróżnicy" - bardzo rozbudowana, piękna gra z quizem
I B. Gry przyrodnicze
I A. Gry geograficzne
"Byli sobie podróżnicy" - bardzo rozbudowana, piękna gra z quizem
I B. Gry przyrodnicze
"Ewolucja. Pochodzenie gatunków" - mała karcianka o ewolucyjnych zależnościach
I C. Gry matematyczne
I C.1. Gry geometryczne / z figurami
"Digit" - 5 patyczków i karty niezwykle mocno działające na wyobraźnię geometryczną
"Buuu!" - labirynt z kolorami kształcący wyobraźnię przestrzenną
"Ubongo" - dopasowywanie kilku klocków do jednego kształtu
"Blokus" - kolorowe kształcenie wyobraźni geometrycznej
"Fikolo" - niełatwa karcianka każąca szukać zależności między kolorami, kształtami i miejscem
"Łamigami" - łamigłówka ze zginaniem kwadratowych kolorowych karteczek
"Bazyliszek" - świetne połączenie legendy i symetrii osiowej
I C.2. Gry arytmetyczne / z liczbami
"Fliper" - kolorowo-owocowe liczenie
"Polowanie na robale" - dodawanie do 36, szacowanie ryzyka
I C. Gry matematyczne
I C.1. Gry geometryczne / z figurami
"Digit" - 5 patyczków i karty niezwykle mocno działające na wyobraźnię geometryczną
"Buuu!" - labirynt z kolorami kształcący wyobraźnię przestrzenną
"Ubongo" - dopasowywanie kilku klocków do jednego kształtu
"Blokus" - kolorowe kształcenie wyobraźni geometrycznej
"Fikolo" - niełatwa karcianka każąca szukać zależności między kolorami, kształtami i miejscem
"Łamigami" - łamigłówka ze zginaniem kwadratowych kolorowych karteczek
"Bazyliszek" - świetne połączenie legendy i symetrii osiowej
I C.2. Gry arytmetyczne / z liczbami
"Fliper" - kolorowo-owocowe liczenie
"Polowanie na robale" - dodawanie do 36, szacowanie ryzyka
"Zeus" - karcianka z dodawaniem do 100
"Rachmistrz" - trening kolejności wykonywania działań
"Kto drugi, ten lepszy" - dodawanie liczb całkowitych (w tym: ujemnych)
"Eliksir mnożenia" - trening dzielenia (a dokładniej: rozkładania liczb na czynniki)
"3, 2, 1... Start!" - niełatwy wyścig z dodawaniem i odejmowaniem
II Kategoria ZRÓB
II A. Gry matematyczne
"99" i "100" - dwie gry karciane z dodawaniem do 100
"Iloczyn na czołach" - dwie gry karciane z dzieleniem
"Dwie z trzech kostek, dodać czy odjąć" - kostki, dodawanie i odejmowanie
"Przechwytywanie ułamków" - gra z ułamkami zwykłymi
.