KONKURS Grajmy!

10.10.2021 - 16.10.2021

Zasady gry:

Zabawa trwa od 10.10.2021 r. do 16.10.2021 r. i jest przeznaczona dla szeroko rozumianej społeczności skupionej wokół akcji 'projekt Grajmy!' online i/lub offline.

Zadanie dla uczestników polega na

PRZEDSTAWIENIU ORYGINALNEGO ELEMENTU GRY PLANSZOWEJ
WŁASNEGO POMYSŁU
w technice dowolnej (opis, rysunek, grafika, praca przestrzenna itd.)
Zdjęcie, plik lub tekst należy dostarczyć organizatorowi - pocztą elektroniczną pod adres grajmy.mail@gmail.com lub w postaci komentarza do wpisu konkursowego na facebooku.

Zgłoszenia konkursowe przesyłać mogą wyłącznie osoby dorosłe. Uczestnicy niepełnoletni muszą być reprezentowani przez dorosłego opiekuna.
Uczestnicy dobrowolnie podają swoje dane teleadresowe, wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia konkursu i przekazania nagrody.

Autor wybranej pracy zostanie nagrodzony grą planszową.

Zwycięzca zostanie wyłoniony możliwie sprawiedliwą metodą i ogłoszony niepodważalną decyzją organizatora dn. 17.10.2021 r.
O wynikach poinformujemy za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz na stronie internetowej projektu Grajmy.

Organizatorem konkursu jest przedstawiciel Stowarzyszenia Grajmy.
Nagrodę stanowi nowa gra planszowa wydawnictwa rebel.pl - "Mandala" - ufundowana przez wydawcę.
Koszt ewentualnej wysyłki ponosi organizator.
Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.

Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji fragmentów prac konkursowych z zachowaniem praw autorskich w celach niekomercyjnych związanych z popularyzacją gier planszowych

Konkurs zakończony.

Dziękujemy za zgłoszenia. Prace można zobaczyć pod wpisem konkursowym na Facebooku - KLIK

Zwycięzcą GRY O GRĘ II i nowym właścicielem "Mandali" od REBEL.pl został Henryk Es-ski.



01.07.-30.08.2021
 
 Zasady wyzwania: 
  1. Zabawa trwa od 1.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
  2. Uczestnicy mają za zadanie uzupełnić otrzymaną lub wydrukowaną Kartę Wyzwania na podstawie bieżących doświadczeń z grami planszowymi oraz przedstawić samodzielnie wykonaną pracę związaną z planszówkami.
  3. Wypełnioną, podpisaną na odwrocie kartę wraz z materiałami dokumentującymi wykonanie zadania należy dostarczyć organizatorowi - bezpośrednio do biblioteki lub pocztą elektroniczną pod adres grajmy.mail@gmail.com
  4. Uczestnicy dobrowolnie podają swoje dane teleadresowe, wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia konkursu i przekazania nagród. Uczestnicy niepełnoletni są zobowiązani do dostarczenia pisemnej zgody opiekuna na udział w konkursie.
  5. Organizatorzy nagrodzą wybrane prace. Lista laureatów zostanie ogłoszona w pierwszej połowie września, a nagrodzeni poinformowani indywidualnie.
  6. Organizatorami konkursu są koordynator akcji Projekt Grajmy! oraz kierownictwo Filii Nr 1 Biblioteki Miejskiej w Grudziądzu. 
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji fragmentów prac konkursowych z zachowaniem praw autorskich w celach niekomercyjnych związanych z popularyzacją gier planszowych
Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
 
Konkurs zakończony.
 
 
18-25.04.2018



Regulamin konkursu:

1. Zabawa trwa przez tydzień - od 18.04.2018r. do 25.04.2018 r. (do północy).

2. Konkurs jest skierowany do pełnoletnich czytelników bloga Grajmy!, sympatyków profilu projektu Grajmy! na Fb projektGrajmy oraz fanów profilu Fb Zielona Sowa - GRY

3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod grafiką >>KLIK<< opublikowaną w serwisie facebook.pl lub pod wpisem na temat gry "Czarodziejski labirynt">>KLIK<< wykonać zadanie konkursowe:

Stwórz swój własny labirynt - narysuj / sfotografuj / opisz. Spraw, żeby nas oczarował!   

Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych. 

4. Jury powołane przez organizatora wybierze i nagrodzi subiektywnie najbardziej 
czarującą/oczarowującą lub czarodziejską wizję. Wyniki zostaną ogłoszone do 30.04.2018r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.

5. Nagrodą w konkursie są gry wydawnictwa Zielona Sowa pt. "Czarodziejski labirynt". Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 2 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.

7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! we współpracy z wydawnictwem Zielona Sowa. Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
 
Konkurs zakończony.


do 31.10.2017
Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie organizowanym przez wydawnictwo Granna:
>> Stwórzcie własną grę planszową i dołączcie do autorów wydawnictwa Granna! Własne nazwisko na okładce – bezcenne, a do tego jeszcze odpowiednie honorarium! 

Wymyśl grę, zostań autorem Granny! <<

Szczegóły konkursu i regulamin na www.granna.pl 





20.09.2017 - 4.10.2017

Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka, wraz z autorką bloga Mama do sześcianu zapraszamy na konkurs, w którym można wygrać grę dla... przedszkolaka :)


Regulamin konkursu  "Łowcy gier planszowych"

I.WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Konkurs jest skierowany do pełnoletnich sympatyków profilu projektu Grajmy! na
Fb oraz czytelników fanpage Mama do Sześcianu
2. Konkurs trwa od momentu ogłoszenia  20.09.2017 do 04.10.2017 godz. 23.59
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku @projektGrajmy lub na fanpage Mama do Sześcianu wykonać zadanie konkursowe:

Ułóż krótką rymowankę, która zachęci dzieci i rodziców do gry w planszówki.

4. Wszyscy lubimy się bawić, dlatego zadbajmy o udostępnienie informacji o konkursie na FB oraz zaprośmy 3 znajomych do wspólnej zabawy.

II. NAGRODY I OGŁOSZENIE WYNIKÓW
1. Nagrody w konkursie przyznawane są przez Organizatora.
2. Nagrodzona zostanie 1 osoba, która otrzyma grę planszową "Łowcy bakterii" z serii Było
sobie życie.

4. Nagrody nie mogą być wymieniane na gotówkę, ani na inne nagrody rzeczowe.
5. Ogłoszenie wyników następuje do 5 dni od zakończenia konkursu na Fb @projektGrajmy
oraz fanpage Mama do sześcianu.
6. Zwycięzca zgłasza się w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników w wiadomości prywatnej do
Mama do sześcianu lub na adres mamadoszescianu@wp.pl w celu przekazania danych (adres,
imię i nazwisko i numer telefonu).
7. Brak zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 jest równoznaczny z rezygnacja przez uczestnika
z odbioru nagrody.
8. Za wysyłkę nagród oraz jej terminowość odpowiada  Mama do sześcianu.

III. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie danych osobowych w celu przekazania
nagrody (adres, imię i nazwisko).
2. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje regulamin oraz wyraża zgodę na
przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu wysyłki nagrody.

IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczanych komentarzy, z zastrzeżeniem, że w przypadku podjęcia informacji o naruszeniu regulaminu portalu Facebook lub norm powszechnie obowiązujących, w tym dobrych obyczajów zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonego naruszenia w ciągu 24 h.
2. Organizator ma prawo wykluczenia uczestnika w przypadku:
a) podania fałszywych danych osobowych na Facebooku i tworzenie konta dla innej osoby bez posiadania jej pozwolenia, w tym przez osoby poniżej 13 roku życia,
b) udział w konkursie przy pomocy kilku kont, użytkownika na Facebooku,
c) zablokowania konta użytkownika na Facebooku,
d) używanie w odpowiedziach słów powszechnie uważanych za niedozwolone lub zamieszczenia innych wypowiedzi naruszających prawa osób trzecich w tym Organizatora lub Partnera konkursu
3. Wykluczenie z konkursu jest równoznaczne z utratą prawa do nagrody.
4. Facebook nie sponsoruje i w żaden sposób nie uczestniczy w organizacji konkursu, tym samym nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Organizatora i konsekwencji wynikających z przeprowadzenia konkursu na łamach serwisu.
5. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

Zachęcamy do udziału :)

Konkurs zakończony
Grę otrzymuje Justyna Warecka-Mikuła, która w komentarzu na profilu @mamadoszescianu napisała

"Nic tak nie łączy, jak gra planszowa. / Zagraj, a wspomnisz moje słowa.

Siadają wszyscy przy jednym stoliku, / rywalizują, a mimo to radości mają bez liku.

Umysły się kształcą i charaktery, / co rusz wybuchają śmiechu gejzery.

To rozrywka jest na poziomie / nie odmawiaj jej nikomu, w szczególności dziecku i żonie!"

Autorce zwycięskiej rymowanki gratulujemy.



11.04.2017
Konkurs Grajmy! i Wyd. Trefl Fabryka Kart 


Regulamin konkursu:
1. Zabawa trwa od 11.04.2017 do 18.04.2017r. (do północy).
2. Konkurs jest skierowany do pełnoletnich sympatyków profilu projektu Grajmy! na Fb @projektGrajmy oraz czytelników bloga projektgrajmy.blogspot.com
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod grafiką opublikowaną w serwisie facebook.pl lub pod wpisem konkursowym na blogu wykonać zadanie konkursowe:

Wybierz swojego faworyta spośród zestawów kart Edu-Piotruś, podaj nazwę talii w komentarzu i krótko uzasadnij wybór.

Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych. 
4. Jury powołane przez organizatora nagrodzi autora uzasadnienia subiektywnie uznanego za najbardziej przekonujące. Wyniki zostaną ogłoszone do 20.04. 2017 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.
5. Nagrodą w konkursie są 3 talie Edu-Piotruś ufundowane przez wydawnictwo Trefl. Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.

Konkurs zakończony. 
Karty wędrują do p. Marzeny Jaroszek.
Gratulujemy.



13.12.2016
Konkurs z wydawnictwem Egmont - Grajmy! z rodzinką pod choinką


Regulamin konkursu:
1. Zabawa trwa od 13.12.2016 r. do 19.12.2016 r. (do północy).
2. Konkurs jest skierowany do pełnoletnich sympatyków profilu projektu Grajmy! na Fb @projektGrajmy oraz fanów profilu Fb @krainaplanszowek
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod grafiką opublikowaną w serwisie facebook.pl wykonać zadanie konkursowe:
Podaj tytuł gry wydawnictwa Egmont, w którą warto zagrać z rodziną w czasie Świąt. Uzasadnij jednym zdaniem.  
Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych. 
4. Jury powołane przez organizatora nagrodzi subiektywnie najciekawszy wybór gry i uzasadnienie. Wyniki zostaną ogłoszone 20.12.2016 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.
5. Nagrodą w konkursie są gry wydawnictwa Egmont z serii Rodzinka wygrywa. Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 2 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.


Konkurs zakończony
Laureatki: Magdalena Szewczykowska oraz Aleksandra Topolska
Gratulujemy!



5.11.2016
Konkursy w ramach Grajmy! na żywo

Wybieramy hity wypożyczalni Grajmy!
Regulamin konkursu:
1. Konkurs „Wybieramy hity wypożyczalni Grajmy!” trwa od godz. 14 do 18, dnia 5.11.2016 r. Organizatorem konkursu jest przedstawiciel Stowarzyszenia Grajmy!
2. Zabawa jest skierowana do uczestników spotkania Grajmy! zarejestrowanych w wypożyczalni Grajmy!
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w punkcie wypożyczeń zgłosić na piśmie swój wybór od 1 do 3 dostępnych tytułów gier, subiektywnie uznanych za najlepsze. Zgłoszenie musi być podpisane co najmniej numerem nadanym na liście wypożyczających.
Uczestnik nie jest zobowiązany do wypożyczenia wytypowanych gier w czasie spotkania – może kierować się wcześniej wyrobioną opinią.
4. Udzielone odpowiedzi zostaną wykorzystane do stworzenia rankingu najbardziej popularnych gier dostępnych w wypożyczalni. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji wyników w Internecie.
5. O 18 publicznie wybrana i nagrodzona zostanie jedna z odpowiedzi. Nagrodą w konkursie jest gra przeznaczona na ten cel przez jednego z wydawców wspierających Grajmy!
6. Warunkiem odbioru nagrody jest obecność w Marinie 5.11.2016 o godzinie 18 lub załączenie do zgłoszenia numeru telefonu, umożliwiającego niezwłoczny kontakt. W przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy w ciągu 10 minut od ogłoszenia wyboru, wskazana zostanie kolejna osoba.
7. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją powyższego regulaminu.

Gram i swoje zdanie mam
Regulamin konkursu:
1. Konkurs „Gram i swoje zdanie mam” trwa w godzinach od 14:00 do 20:00 dnia 5.11.2016 r. Organizatorem konkursu jest przedstawiciel Stowarzyszenia Grajmy!
2. Zabawa jest skierowana do wszystkich uczestników spotkania Grajmy! 5.11.2016r. Udział w konkursie mogą brać również dzieci.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w punkcie wypożyczeń złożyć krótką pisemną opinię na temat wybranej gry dostępnej w wypożyczalni Grajmy!
Dopuszczalne są jedynie autorskie teksty, przygotowane wyłącznie na potrzeby konkursu i nigdzie dotąd nie publikowane. Forma literacka dowolna. Zgłoszenie musi być podpisane co najmniej imieniem/pseudonimem i adresem e-mail lub numerem telefonu.
Uczestnicy nie są zobowiązani do wypożyczenia wytypowanych gier w czasie spotkania – mogą podzielić się wcześniej wyrobioną opinią.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji udzielonych odpowiedzi w Internecie, w całości lub fragmentach, z zachowaniem informacji o autorze.
5. Odpowiedzi zostaną w ciągu tygodnia ocenione pod względem oryginalności, rzetelności, wnikliwości i/lub poczucia humoru przez niezależne jury powołane przez organizatora wśród recenzentek uczestniczących w akcji projekt Grajmy!
Wybrane teksty (minimum jeden) zostaną nagrodzone grami (minimum jedną) przeznaczonymi na ten cel przez wydawców wspierających Grajmy!
6. Zwycięzcy zostaną powiadomieni drogą korespondencji elektronicznej lub telefonicznie. Wyniki będą opublikowane w Internecie w kanałach związanych z akcją projekt Grajmy! Sposób przekazania nagrody, wyłącznie na terenie Polski, ustalony zostanie indywidualnie.
7. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją powyższego regulaminu.

Nagrodzeni:
gracze nr 7, 33, 45 z listy wypożyczalni - odpowiednio Top Trumps PRL, Palcem po mapie, Łamigami
Anna i Marcin Barnak - Kubik



19.10.2016 - 30.10.2016
Zapraszamy na konkurs wraz z nowym partnerem projektu Grajmy! - wydawnictwem Foxgames.

Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 19.10.2016 r. do 30.10.2016 r. (do północy).
2. Zabawa jest skierowana do pełnoletnich czytelników bloga akcji projekt Grajmy! [projektgrajmy.blogspot.com] i/lub sympatyków profilu projektu Grajmy! na Fb @projektGrajmy
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod wpisem konkursowym lub notką opublikowaną w serwisie facebook.pl wykonać zadanie konkursowe:
Wybierz, która gra ze strony foxgames.pl najbardziej Ci się podoba, wklej link i krótko uzasadnij. 
Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych.
Pod uwagę nie będą brane komentarze anonimowe.
4. Nagrodzona zostanie odpowiedź zawierająca najciekawsze, według subiektywnej opinii jury powołanego przez organizatora, uzasadnienie wyboru.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.
5. Nagrodą w konkursie jest gra Gobblety, wydawnictwa Foxgames. Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.


Konkurs zakończony.
Wyróżniona została odpowiedź pani Kasi Muller (udzielona pod wpisem na Fb)
Gratulujemy!



13.09.2016 - 20.09.2016
Z okazji objęcia przez projekt Grajmy! patronatu nad najnowszym wydaniem gry "Która godzina?" z serii IQ Granna zapraszamy na konkurs!

Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 13.09.2016 r. do 20.09.2016 r. (do północy).
2. Zabawa jest skierowana do pełnoletnich czytelników bloga akcji projekt Grajmy! 
[projektgrajmy.blogspot.com]
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod wpisem konkursowym 
[http://projektgrajmy.blogspot.com/2016/09/naukazegaraktoragodzina.html]
 krótko opisać ciekawą historię związaną zegarem/kalendarzem/nauką orientacji w czasie. 



Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych.
Pod uwagę nie będą brane komentarze anonimowe.

4. Nagrodzimy jedną odpowiedź subiektywnie uznaną przez jury powołane przez organizatora za najciekawszą, najbardziej oryginalną/zabawną/trafną.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.

5. Nagrodą w konkursie jest gra Która godzina?, z serii IQ Granna. Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.

7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.

Grajmy!

Konkurs zakończony.
Grę otrzymuje Magda Matuszewska.
Gratulujemy.



17.08.2016 - 27.08.2016
Bardzo cieszymy się, że swoją wirtualną obecnością wspieracie ideę zabawy bez prądu i uczestniczycie w proponowanych przez nas konkursach.
Mamy nadzieję, że dzięki temu więcej osób może potem miło spędzić czas przy planszy :)
Dziś kolejna propozycja dla "facebookowych fanów" projektu Grajmy!

Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 17.08.2016 r. do 27.08.2016 r. (do północy).
2. Zabawa jest skierowana do pełnoletnich sympatyków akcji projekt Grajmy! oraz serii Kapitan Nauka.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
a) dołączyć do lubianych profile Fb @Projekt "Grajmy!" oraz @Kapitan Nauka
b) udostępnić plakat konkursowy lub w dowolny sposób przekazać dalej informację o konkursie


oraz
c) w komentarzu pod grafiką konkursową udzielić odpowiedzi na pytania:

Czy warto ćwiczyć spostrzegawczość?

Do czego może się ona przydać w życiu?


Mile widziane będzie zapraszanie do zabawy znajomych.

4. Nagrodzimy dwie odpowiedzi subiektywnie uznane przez jury złożone z przedstawicieli organizatora i sponsora nagród za najlepsze - najbardziej oryginalne/zabawne/trafne.
Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.

5. Nagrodami w konkursie są 2 gry Graj w spostrzegawczość z kameleonem Leonem, z serii Kapitan Nauka, których fundatorem jest wydawnictwo Edgard. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

6. Zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.

7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! we współpracy z wydawnictwem Edgard. Wykorzystane do promocji serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.

KONKURS ZAKOŃCZONY

Laureatkom:
Kamilli Margas oraz Kasi Marzantowicz,
gratulujemy!



22.07.2016
Kolejny raz mamy dla Was wspaniałe nagrody - tym razem w kreatywnym konkursie współorganizowanym przez Grajmy! i wydawnictwo Epideixis:



Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 22.07.2016 r. do 07.08.2016 r. (do północy).

2. Zabawa jest skierowana do twórców, komentatorów i pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy!
Mile widziane będzie dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych, udostępnienie plakatu konkursowego, polubienie profilu wydawnictwa Epideixis @pus.pl - Wydawnictwo Epideixis oraz zapraszanie do zabawy znajomych.

2. Aby wziąć udział w konkursie należy z dowolnie wybranych elementów i materiałów stworzyć własną

oryginalną wersję nazwy lub logo Epideixis,


a następnie sfotografować swoją pracę i zdjęcie przesłać pod adres e-mail: grajmy.mail@gmail.com 
W tytule wiadomości należy wpisać "konkurs logo Epideixis". 
Wymagane jest załączenie oświadczenia dotyczącego praw autorskich następującej treści:
"Oświadczam, że jestem autorem zdjęć przesłanych na konkurs Grajmy! i Epideixis. Wyrażam zgodę na dowolne, nieodpłatne i bezterminowe wykorzystanie tych zdjęć w celach informacyjno-promocyjnych przez organizatora i sponsora konkursu." 
Nadesłane zdjęcia mogą zostać wykorzystane na potrzeby projektu Grajmy! i/lub wydawnictwa Epideixis.
Każdy autor ma prawo nadesłać maksymalnie dwie prace.

3. Wyboru 3 zwycięzców - autorów prac subiektywnie uznanych za najlepsze, najbardziej pomysłowe i/lub niepowtarzalne - dokona przedstawiciel wydawnictwa Epideixis. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.

4. Nagrodami w konkursie są 3 gry (Literowe zagadki, Tres, Paluszek), których fundatorem jest wydawnictwo Epideixis. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

5. Zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.

6. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! we współpracy z wydawnictwem Epideixis, celem - popularyzacja "gier bez prądu", zachęta do kreatywnego działania oraz wzrost rozpoznawalności marki polskiego producenta. Wykorzystane do promocji serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.

Liczymy na Wasza bogatą wyobraźnię.
Do dzieła!

KONKURS ZAKOŃCZONY

Nagrody otrzymują:
B. i J. Pączek
G. Borkowska
A. Stąpor

Brawo!


---

5.07.2016
Zapraszamy do udziału w drugim konkursie Grajmy! i Granna:



Regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 5.07.2016 r. do 10.07.2016 r. do północy.

2. Zabawa jest skierowana do twórców, komentatorów i pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy! - warunkiem udziału jest dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych.
Mile widziane będzie udostępnienie plakatu konkursowego, polubienie profilu wydawnictwa @Granna i zapraszanie do zabawy znajomych.

3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod plakatem konkursowym na Facebooku wymienić (skrótowo) swoje sprawdzone
3 sposoby na zabawę w aucie podczas podróży

4. Wyboru 3 zwycięzców dokona wg prostego założenia matematycznego organizator konkursu - koordynatorka projektu Grajmy! (mamajanka). Wyniki zostaną ogłoszone 12.07.2016 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl.
Treść odpowiedzi może zostać wykorzystana na potrzeby projektu Grajmy!

5. Nagrodami w konkursie są 3 gry z serii Gry podróżne (Słówka, Superfarmer, Łamigami), które funduje wydawnictwo Granna. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

6. Zwycięzcy w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.

Czekamy na odpowiedzi w komentarzach na Fb!

KONKURS ZAKOŃCZONY

W konkursie nagrodzone zostały autorki odpowiedzi nr 8, 9 i 108:
Aga AG
Monika Bernat
Małgorzata Frankowska-Czajka

Gratulacje!




---

14.06.2016
Na facebookowym profilu Grajmy! ogłosiliśmy pierwszy konkurs współorganizowany z wydawnictwem Granna.

Oto pełen regulamin konkursu:

1. Konkurs trwa od 14.06.2016 r. do 24.06.2016 r. do północy.

2. Zabawa jest skierowana do pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy! - warunkiem udziału jest dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych.
Mile widziane jest polubienie profilu wydawnictwa @Granna, udostępnienie plakatu konkursowego i zapraszanie do zabawy znajomych.

3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod plakatem konkursowym na Facebooku zamieścić odpowiedź na pytanie:
Jak Twoje dziecko spędza czas w długiej podróży?

4. Wyboru zwycięzcy dokona jury złożone z autorów publikujących w ramach projektu Grajmy! Wyniki zostaną ogłoszone 27.06.2016 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl.

5. Nagrodami w konkursie są 3 gry z serii Gry podróżne (Łamigami, Słówka, Superfarmer), które funduje wydawnictwo Granna. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.

6. Zwycięzcy w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.


Czekamy na Wasze odpowiedzi w komentarzach na Fb!

KONKURS ZAKOŃCZONY

W pierwszym konkursie zwyciężyły:
Urszula Pranke
Aniela Muszalska
Bogna PS

Gratulujemy!

Zobacz także:

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.