Zasady gry:
Zabawa trwa od 10.10.2021 r. do 16.10.2021 r. i jest przeznaczona dla szeroko rozumianej społeczności skupionej wokół akcji 'projekt Grajmy!' online i/lub offline.
Zadanie dla uczestników polega na
Zdjęcie, plik lub tekst należy dostarczyć organizatorowi - pocztą elektroniczną pod adres grajmy.mail@gmail.com lub w postaci komentarza do wpisu konkursowego na facebooku.
Zgłoszenia konkursowe przesyłać mogą wyłącznie osoby dorosłe. Uczestnicy niepełnoletni muszą być reprezentowani przez dorosłego opiekuna.
Uczestnicy dobrowolnie podają swoje dane teleadresowe, wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia konkursu i przekazania nagrody.
Autor wybranej pracy zostanie nagrodzony grą planszową.
Zwycięzca zostanie wyłoniony możliwie sprawiedliwą metodą i ogłoszony niepodważalną decyzją organizatora dn. 17.10.2021 r.
O wynikach poinformujemy za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz na stronie internetowej projektu Grajmy.
Organizatorem konkursu jest przedstawiciel Stowarzyszenia Grajmy.
Nagrodę stanowi nowa gra planszowa wydawnictwa rebel.pl - "Mandala" - ufundowana przez wydawcę.
Koszt ewentualnej wysyłki ponosi organizator.
Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji fragmentów prac konkursowych z zachowaniem praw autorskich w celach niekomercyjnych związanych z popularyzacją gier planszowych
Konkurs zakończony.
Dziękujemy za zgłoszenia. Prace można zobaczyć pod wpisem konkursowym na Facebooku - KLIK
Zwycięzcą GRY O GRĘ II i nowym właścicielem "Mandali" od REBEL.pl został Henryk Es-ski.
- Zabawa trwa od 1.07.2021 r. do 31.08.2021 r.
- Uczestnicy mają za zadanie uzupełnić otrzymaną lub wydrukowaną Kartę Wyzwania na podstawie bieżących doświadczeń z grami planszowymi oraz przedstawić samodzielnie wykonaną pracę związaną z planszówkami.
- Wypełnioną, podpisaną na odwrocie kartę wraz z materiałami dokumentującymi wykonanie zadania należy dostarczyć organizatorowi - bezpośrednio do biblioteki lub pocztą elektroniczną pod adres grajmy.mail@gmail.com
- Uczestnicy dobrowolnie podają swoje dane teleadresowe, wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia konkursu i przekazania nagród. Uczestnicy niepełnoletni są zobowiązani do dostarczenia pisemnej zgody opiekuna na udział w konkursie.
- Organizatorzy nagrodzą wybrane prace. Lista laureatów zostanie ogłoszona w pierwszej połowie września, a nagrodzeni poinformowani indywidualnie.
- Organizatorami konkursu są koordynator akcji Projekt Grajmy! oraz kierownictwo Filii Nr 1 Biblioteki Miejskiej w Grudziądzu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji fragmentów prac konkursowych z zachowaniem praw autorskich w celach niekomercyjnych związanych z popularyzacją gier planszowych
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod grafiką >>KLIK<< opublikowaną w serwisie facebook.pl lub pod wpisem na temat gry "Czarodziejski labirynt">>KLIK<< wykonać zadanie konkursowe:
Stwórz swój własny labirynt - narysuj / sfotografuj / opisz. Spraw, żeby nas oczarował!
4. Jury powołane przez organizatora wybierze i nagrodzi subiektywnie najbardziej
czarującą/oczarowującą lub czarodziejską wizję. Wyniki zostaną ogłoszone do 30.04.2018r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.
5. Nagrodą w konkursie są gry wydawnictwa Zielona Sowa pt. "Czarodziejski labirynt". Organizator zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzca ma obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (imię i nazwisko, adres) w ciągu 2 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! we współpracy z wydawnictwem Zielona Sowa. Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
Szczegóły konkursu i regulamin na www.granna.pl
I.WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Konkurs jest skierowany do pełnoletnich sympatyków profilu projektu Grajmy! na
Fb oraz czytelników fanpage Mama do Sześcianu
2. Konkurs trwa od momentu ogłoszenia 20.09.2017 do 04.10.2017 godz. 23.59
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku @projektGrajmy lub na fanpage Mama do Sześcianu wykonać zadanie konkursowe:
4. Wszyscy lubimy się bawić, dlatego zadbajmy o udostępnienie informacji o konkursie na FB oraz zaprośmy 3 znajomych do wspólnej zabawy.
II. NAGRODY I OGŁOSZENIE WYNIKÓW
1. Nagrody w konkursie przyznawane są przez Organizatora.
2. Nagrodzona zostanie 1 osoba, która otrzyma grę planszową "Łowcy bakterii" z serii Było
sobie życie.
5. Ogłoszenie wyników następuje do 5 dni od zakończenia konkursu na Fb @projektGrajmy
oraz fanpage Mama do sześcianu.
6. Zwycięzca zgłasza się w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników w wiadomości prywatnej do
Mama do sześcianu lub na adres mamadoszescianu@wp.pl w celu przekazania danych (adres,
imię i nazwisko i numer telefonu).
7. Brak zgłoszenia, o którym mowa w pkt 6 jest równoznaczny z rezygnacja przez uczestnika
z odbioru nagrody.
8. Za wysyłkę nagród oraz jej terminowość odpowiada Mama do sześcianu.
III. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie danych osobowych w celu przekazania
nagrody (adres, imię i nazwisko).
2. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje regulamin oraz wyraża zgodę na
przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu wysyłki nagrody.
IV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczanych komentarzy, z zastrzeżeniem, że w przypadku podjęcia informacji o naruszeniu regulaminu portalu Facebook lub norm powszechnie obowiązujących, w tym dobrych obyczajów zobowiązuje się do usunięcia stwierdzonego naruszenia w ciągu 24 h.
2. Organizator ma prawo wykluczenia uczestnika w przypadku:
a) podania fałszywych danych osobowych na Facebooku i tworzenie konta dla innej osoby bez posiadania jej pozwolenia, w tym przez osoby poniżej 13 roku życia,
b) udział w konkursie przy pomocy kilku kont, użytkownika na Facebooku,
c) zablokowania konta użytkownika na Facebooku,
d) używanie w odpowiedziach słów powszechnie uważanych za niedozwolone lub zamieszczenia innych wypowiedzi naruszających prawa osób trzecich w tym Organizatora lub Partnera konkursu
3. Wykluczenie z konkursu jest równoznaczne z utratą prawa do nagrody.
4. Facebook nie sponsoruje i w żaden sposób nie uczestniczy w organizacji konkursu, tym samym nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Organizatora i konsekwencji wynikających z przeprowadzenia konkursu na łamach serwisu.
5. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Zachęcamy do udziału :)
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
7. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! Wykorzystane do promocji kanały internetowe i serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 19.10.2016 r. do 30.10.2016 r. (do północy).
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 13.09.2016 r. do 20.09.2016 r. (do północy).
Mile widziane będzie udostępnienie informacji o konkursie oraz zapraszanie do zabawy znajomych.
Pod uwagę nie będą brane komentarze anonimowe.
Mamy nadzieję, że dzięki temu więcej osób może potem miło spędzić czas przy planszy :)
Dziś kolejna propozycja dla "facebookowych fanów" projektu Grajmy!
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 17.08.2016 r. do 27.08.2016 r. (do północy).
3. Aby wziąć udział w konkursie należy
a) dołączyć do lubianych profile Fb @Projekt "Grajmy!" oraz @Kapitan Nauka
b) udostępnić plakat konkursowy lub w dowolny sposób przekazać dalej informację o konkursie
oraz
c) w komentarzu pod grafiką konkursową udzielić odpowiedzi na pytania:
Czy warto ćwiczyć spostrzegawczość?
Do czego może się ona przydać w życiu?
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 22.07.2016 r. do 07.08.2016 r. (do północy).
2. Zabawa jest skierowana do twórców, komentatorów i pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy!
Mile widziane będzie dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych, udostępnienie plakatu konkursowego, polubienie profilu wydawnictwa Epideixis @pus.pl - Wydawnictwo Epideixis oraz zapraszanie do zabawy znajomych.
2. Aby wziąć udział w konkursie należy z dowolnie wybranych elementów i materiałów stworzyć własną
oryginalną wersję nazwy lub logo Epideixis,
a następnie sfotografować swoją pracę i zdjęcie przesłać pod adres e-mail: grajmy.mail@gmail.com
"Oświadczam, że jestem autorem zdjęć przesłanych na konkurs Grajmy! i Epideixis. Wyrażam zgodę na dowolne, nieodpłatne i bezterminowe wykorzystanie tych zdjęć w celach informacyjno-promocyjnych przez organizatora i sponsora konkursu."
Każdy autor ma prawo nadesłać maksymalnie dwie prace.
3. Wyboru 3 zwycięzców - autorów prac subiektywnie uznanych za najlepsze, najbardziej pomysłowe i/lub niepowtarzalne - dokona przedstawiciel wydawnictwa Epideixis. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl i/lub blogu projektgrajmy.blogspot.com.
4. Nagrodami w konkursie są 3 gry (Literowe zagadki, Tres, Paluszek), których fundatorem jest wydawnictwo Epideixis. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
5. Zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
6. Organizatorem konkursu jest koordynator projektu Grajmy! we współpracy z wydawnictwem Epideixis, celem - popularyzacja "gier bez prądu", zachęta do kreatywnego działania oraz wzrost rozpoznawalności marki polskiego producenta. Wykorzystane do promocji serwisy społecznościowe nie ponoszą odpowiedzialności za przebieg i wynik konkursu.
Liczymy na Wasza bogatą wyobraźnię.
Do dzieła!
KONKURS ZAKOŃCZONY
Regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 5.07.2016 r. do 10.07.2016 r. do północy.
2. Zabawa jest skierowana do twórców, komentatorów i pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy! - warunkiem udziału jest dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych.
Mile widziane będzie udostępnienie plakatu konkursowego, polubienie profilu wydawnictwa @Granna i zapraszanie do zabawy znajomych.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod plakatem konkursowym na Facebooku wymienić (skrótowo) swoje sprawdzone
4. Wyboru 3 zwycięzców dokona wg prostego założenia matematycznego organizator konkursu - koordynatorka projektu Grajmy! (mamajanka). Wyniki zostaną ogłoszone 12.07.2016 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl.
Treść odpowiedzi może zostać wykorzystana na potrzeby projektu Grajmy!
5. Nagrodami w konkursie są 3 gry z serii Gry podróżne (Słówka, Superfarmer, Łamigami), które funduje wydawnictwo Granna. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzcy w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
Czekamy na odpowiedzi w komentarzach na Fb!
KONKURS ZAKOŃCZONY
Oto pełen regulamin konkursu:
1. Konkurs trwa od 14.06.2016 r. do 24.06.2016 r. do północy.
2. Zabawa jest skierowana do pełnoletnich sympatyków akcji Grajmy! - warunkiem udziału jest dołączenie profilu @Projekt "Grajmy!" na facebook.com do lubianych.
Mile widziane jest polubienie profilu wydawnictwa @Granna, udostępnienie plakatu konkursowego i zapraszanie do zabawy znajomych.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod plakatem konkursowym na Facebooku zamieścić odpowiedź na pytanie:
4. Wyboru zwycięzcy dokona jury złożone z autorów publikujących w ramach projektu Grajmy! Wyniki zostaną ogłoszone 27.06.2016 r. na profilu społeczności Grajmy! na facebook.pl.
5. Nagrodami w konkursie są 3 gry z serii Gry podróżne (Łamigami, Słówka, Superfarmer), które funduje wydawnictwo Granna. Wydawca zobowiązuje się do wysyłki nagrody na terenie Polski, na adres podany przez laureata.
6. Zwycięzcy w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników mają obowiązek podać dane do wysyłki nagrody (adres, imię i nazwisko, numer telefonu) oraz wyrazić zgodę na przekazanie danych adresowych sponsorowi, w celu dostarczenia wygranej. W przypadku niedopełnienia formalności, zostaną wyłonieni kolejni laureaci.
Czekamy na Wasze odpowiedzi w komentarzach na Fb!
KONKURS ZAKOŃCZONY